سرویس رایگان برای سفارشات بالای 300 هزار تومان
خشکشویی آنلاین شمال تهران

خشکشویی آنلاین شمال تهران

اگر از ساکنین محله های بالاشهر و با کلاس شمال تهران هستید و یا در شمال تهران کار میکنید و اداره، شرکت، مغازه یا محل کار شما در شمال تهران است و به دنبال نزدیکترین خشکشویی در آن محدوده میگردید، به جای درستی آمده اید. بهترین خشکشویی آنلاین شمال تهران، خشکشویی آنلاین تکواش.
محدوده شمال تهران تحت پوشش خشکشویی تکواش قرار دارد و در تمامی محله های این منطقه سرویس دهی انجام میشود. محله های شمال تهران شامل تجریش، نیاوران، قلهک، دروس، زرگنده، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، حسین‌آباد، مبارک‌آباد، اقدسیه، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه و سایر محله های شمال شهر میباشند.
خدمات تکواش شامل خشکشویی پرده، شستشوی پتو یک نفره و دونفره، خشکشویی لباس عروس، خشکشویی کت و شلوار، پیراهن، شلوار، انواع البسه، لباس مجلسی، لحاف، روپوش، خشکشویی کفش، تعمیرات خیاطی و سایر خدمات مربوط به خشکشویی میباشد. ما در تکواش خدمات با کیفیتی ارائه دهیم تا بتوانیم رضایت کامل شما مشتریان را جلب کنیم.

تماس با خشکشویی آنلاین تکواش

خشکشویی آنلاین شمال تهران با بهترین کیفیت و در کمترین زمان
به همراه دریافت و ارسال رایگان در محل

ثبت سفارش


قیمت و تعرفه خشکشویی یکی از عوامل موثر در انتخاب یک خشکشویی مناسب میباشد. ما تمام تلاش خود را میکنیم تا قیمتهای مقرون به صرفه داشته باشیم و ادعا میکنیم که قیمتهای خشکشویی تکواش منصفانه و مقرون به صرفه هستند. قیمت ها در سایت تکواش به صورت شفاف و به روز قابل مشاهده هستند؛ خدمات مربوطه نیز با همین قیمت در فاکتور نهایی محاسبه میشوند و مبالغ دیگری به بهانه مالیات بر ارزش افزوده خشکشویی و ... به آن اضافه نمیشود.

برای ثبت سفارش خشکشویی در شمال تهران، میتوانید با شماره 02191305159 تماس بگیرید و یا از اپلیکیشن تکواش جهت ثبت سفارش اینترنتی استفاده کنید. همکاران ما در زمان و مکان تعیین شده از سوی شما، به محل مورد نظر آمده و نسبت به جمع آوری البسه اقدام میکنند. خدمات مربوطه بر روی آنها انجام شده و سپس جهت تحویل با شما تماس گرفته شده و هماهنگی های لازم انجام میشود و البسه به صورت تمیز و مرتب تقدیم شما میشوند. ما در تمامی این مراحل مراقب البسه شما هستیم.