سرویس رایگان برای سفارشات بالای 300 هزار تومان
خشکشویی آنلاین غرب تهران

خشکشویی آنلاین غرب تهران

اگر ساکن غرب تهران هستید و یا محل کار شما در غرب تهران است و به دنبال خشکشویی مناسب در آن محدوده میگردید، به جای درستی آمده اید. بهترین خشکشویی آنلاین غرب تهران، خشکشویی آنلاین تکواش.

مناطق 2، 5 و 22 در محدوده غرب تهران تحت پوشش خشکشویی تکواش قرار دارند و در تمامی محله های این منطقه ها سرویس دهی انجام میشود. محله های غرب تهران شامل اباذر، باغ فیض، بلوار فردوس، پونک، تهران ویلا، جنت آباد، چیتگر، دریان نو، دهکده المپیک، ستارخان، سعادت آباد، شهر آرا، سازمان آب، شهر زیبا، شهران، شهرک اکباتان، شهرک غرب، صادقیه، طرشت، گیشا، مرزداران، شریف، شهرک شهید باقری، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، شهرک آپادانا، شهرک نفت، بیمه، شهرک پرواز، کوهسار، شهرک مخابرات، فرحزاد، همایون شهر، سازمان برنامه و سایر محله های این مناطق میباشند.

خدمات تکواش شامل خشکشویی پرده، شستشوی پتو یک نفره و دونفره، خشکشویی لباس عروس، خشکشویی کت و شلوار، پیراهن، شلوار، انواع البسه، لباس مجلسی، لحاف، روپوش، خشکشویی کفش، تعمیرات خیاطی و سایر خدمات مربوط به خشکشویی میباشد. ما در تکواش خدمات با کیفیتی ارائه دهیم تا بتوانیم رضایت کامل مشتریان را جلب کنیم.

تماس با خشکشویی آنلاین تکواش

خشکشویی آنلاین غرب تهران با بهترین کیفیت و در کمترین زمان
به همراه دریافت و ارسال رایگان در محل

ثبت سفارش


قیمت و تعرفه خشکشویی یکی از عوامل موثر در انتخاب یک خشکشویی مناسب است. ما تمام تلاش خود را میکنیم تا قیمتهای مقرون به صرفه داشته باشیم، اما از طرفی نمیتوانیم کیفیت را فدای کمیت کنیم. ما ادعا میکنیم که قیمتهای خشکشویی تکواش منصفانه و مقرون به صرفه هستند. قیمت ها به صورت شفاف در سایت تکواش به صورت به روز قابل مشاهده هستند؛ خدمات مربوطه نیز با همین قیمت در فاکتور نهایی محاسبه میشوند و مبالغ دیگری به بهانه مالیات بر ارزش افزوده و ... به آن اضافه نمیشود.

برای ثبت سفارش خشکشویی در غرب تهران، میتوانید از دو روش اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در تکواش ثبت کنید. همکاران ما در زمان و مکان تعیین شده از سوی شما، به محل مورد نظر آمده و نسبت به جمع آوری البسه اقدام میکنند. خدمات مربوطه بر روی آنها انجام شده و سپس جهت تحویل با شما تماس گرفته شده و هماهنگی های لازم انجام میشود و البسه به صورت تمیز و مرتب تقدیم شما میشوند.