سرویس رایگان برای سفارشات بالای 300 هزار تومان
خشکشویی لباس

خشکشویی لباس

یکی از خدماتی که همه خشکشویی ها انجام میدهند، خشکشویی انواع لباس است. از خشکشویی پیراهن و تی شرت و شلوار و دامن تا خشکشویی لباس عروس، کت و شلوار، خشکشویی لباس مجلسی، بلوز، خشک شویی مانتو، خشکشویی روپوش، اورکت، خشکشویی پالتو و ...

اما در این بین بهتر است شما در مورد لباس هایی که باید خشکشویی شوند اطلاعات لازم را داشته باشید.

برخی از لباس ها هستند که بافت بسیار حساسی دارند و نمی توانید آنها را خودتان در ماشین لباسشویی بیندازید و یا به صورت دستی بشویید. برای اینکه آنها بافت و شکل خود را از دست ندهند باید به خشکشویی سپرده شوند تا زیبایی خود را داشته باشند و همچنین تمیز شوند.

روی آن دسته از لباس هایی که حتما باید خشکشویی شوند علامت زده شده است و شما باید به خوبی علائم روی لباس را مشاهده کنید تا در صورت نیاز آنها را به خشکشویی ببرید.

تماس با خشکشویی آنلاین تکواش

خشکشویی لباس با بهترین کیفیت و در کمترین زمان
به همراه دریافت و ارسال رایگان در محل

ثبت سفارش


برخی از مهمترین لباس هایی که باید خشکشویی شوند و اصلا نباید آنها را خودتان بشویید عبارتند از :

1. آن دسته از لباس هایی که آستر دارند یکی از مهمترین لباس ها می باشند که به هیچ عنوان نباید به صورت دستی شسته شوند. آستر آنها نباید حالت خود را از دست بدهد و شما باید نسبت به این مسئله حساس باشید.

2. برخی از لباس های مجلسی که تزئینات و یا منجوق دارند را شما باید به خشکشویی ببرید. تزئینات و منجوق های آنها در صورت شستشوی دستی از بین می رود. با استفاده از خدمت خشکشویی لباس مجلسی هیچ خطری لباس های گران قیمت شما را تهدید نمیکند

3. کت و شلوار آقایان از دیگر لباس هایی می باشد که باید به خشکشویی برده شوند. آن دسته از کت و شلوارهایی که پشمی هستند حساسیت بیشتری دارند.

4. یکی از دیگر لباس هایی که حتما باید خشکشویی شوند آن دسته از لباس هایی هستند که طراحی های خاص و پیچیده ای دارند.

5. دامن و لباس های رسمی که چین دار می باشند نیز باید خشکشویی شوند، چرا که چین آنها در اثر خشکشویی از بین نمی رود.

6. همچنین لباس هایی که با برخی از پارچه هایی که حساس هستند مانند ابریشم های مصنوعی و ... دوخته شده اند نیز باید خشکشویی شوند.

 

خشکشویی آنلاین تکواش با سابقه طولانی و تجربه بالا و استفاده از کادری مجرب، خشکشویی لباس را با کیفیت و دقت بالا انجام میدهد و در این بین دغدغه شما بابت شستشوی لباس ها را از بین میبرد.

برای ثبت سفارش خشکشویی در تهران، میتوانید با شماره 02191305159 تماس بگیرید و یا از اپلیکیشن تکواش جهت ثبت سفارش اینترنتی استفاده کنید. همکاران ما در زمان و مکان تعیین شده از سوی شما، به محل مورد نظر آمده و نسبت به جمع آوری لباس ها اقدام میکنند. خدمات مربوطه بر روی آنها انجام شده و سپس جهت تحویل با شما تماس گرفته شده و هماهنگی های لازم انجام میشود و لباس ها به صورت تمیز و مرتب تقدیم شما میشوند. ما در تمامی این مراحل مراقب لباس های شما هستیم.