سرویس رایگان برای سفارشات بالای 300 هزار تومان
شستن لباس چرمی و داستان هایی که به دنبال دارد!!

شستن لباس چرمی و داستان هایی که به دنبال دارد!!

لباس چرم معمولاً بسیار گران قیمت است. متأسفانه معمولا مردم نمی‏دانند که با تمیز کردن منظم لباس چرمی نمی توانند از این لباس گران قیمت محافظت کنند، زیرا شستشوی زیاد موجب فرسودگی و غیر قابل استفاده شدن لباس چرم می شود. اکثر لباس‏های چرمی مخصوصاً کت‌های چرمی قبل از ارسال به خشک‌شویی‌ها به مدت طولانی مورد استفاده قرار گرفته اند؛ بنابراین به‌شدت کثیف هستند.

آنها عموماً در طی چند سال فرسوده می‏شوند و ممکن است ترک خورده و لکه دار شوند. این امر می‌تواند شستن لباس چرم را دشوار کند. ما توصیه می‌کنیم سالی دو بار به طور کامل اقدام به شستن لباس چرم کنید و پس از آن از یک نرم کننده و محافظ استفاده کنید. با این کار حتی پس از چندین بار استفاده و شستشو، از چرم لباس‏های شما به خوبی محافظت می‏شود و طول عمر آن افزایش می‌یابد

یک بخش مهم در شستن لباس چرم در خشکشویی، پاک کردن لکه‌های روغن باقی مانده روی یقه‌ها و سر آستین است. این فرآیند در خشکشویی کت و شلوار و خشکشویی پیراهن نیز وجود دارد. بنابراین بخشی از فرآیند تمیز کردن لباس‏های چرم، حذف و از بین بردن روغن‏های به جا مانده روی آن است. این روغن‌ها الیاف چرم را نرم می کنند.

با این حال، حذف جزئی آن‌ها باعث می‌شود لباس پس از خشکشویی، از نظر ظاهری مستحکم‌تر و سبک‌تر شود. بنابراین پس از استفاده از پاک کننده‏‏های موجود در خشکشویی باید مجدداً از روغن مخصوص روی لباس چرم استفاده کرد. این کار لباس را نرم می‌کند و آن را تا حد امکان نزدیک به حالت و رنگ اصلی بر می‏گرداند.

تماس با خشکشویی آنلاین تکواش

خشکشویی انواع لباس و کفش و کیف چرم با بهترین کیفیت و در کمترین زمان
به همراه دریافت و ارسال رایگان در محل

ثبت سفارش


 برخی از نکاتی که باید در مورد شستن لباس چرمی در خشکشویی بدانید:

• قبل از اینکه به شدت کثیف و آلوده شوند، به خشکشویی ببرید.
• به خشکشویی خود هرگونه اطلاعات مراقبتی که همراه با لباس است را ارائه دهید.
• به لکه‌ها و آلودگی‌های قدیمی و سخت اشاره کنید.

ما در خشکشویی آنلاین تکواش، خدمات خشکشویی کاپشن چرم، خشکشویی پالتو چرم، شستشویی کفش چرم، شستشوی کیف چرم و سایر لباسها را با دقت و تجربه بالا انجام میدهیم. پس از خشکشویی و شستشو آنها نیز از مواد درجه یک استفاده میکنیم تا لطافت و براقی اولیه را به لباس های شما برگردانیم.