سرویس رایگان برای سفارشات بالای 300 هزار تومان
چرا باید از خدمات آنلاین خشکشویی ها استفاده کنیم؟

چرا باید از خدمات آنلاین خشکشویی ها استفاده کنیم؟

چرا به خشکشویی آنلاین تکواش سفارش دهیم؟ چرا خدمات آنلاین انجام دهیم؟  به هزار و یک دلیل. روزبه‌روز به تعداد افرادی که به خدمات آنلاین رو می‌آورند افزوده می‌شود. یکی از مهم‌ترین دلایل آن صرفه‌جویی در وقت و دلیلی دیگر، انجام کار به‌صورت تخصصی و هزاران هزار دلیل دیگر ازجمله مواردی است که همشهریان عزیز را وادار به استفاده از خدمات آنلاین نموده است.

 

خشکشویی آنلاین چه خدماتی ارائه می دهد؟

با ثبت سفارش خشکشویی از طریق سایت و یا تماس تلفنی، تیم تکواش به محل کار یا منزل مراجعه نموده و سفارش‌های پرده، پتو، لباس و ... که مورد نظر شما بوده، داخل کیسه‌های مخصوص گذاشته و به خشکشویی می‌برند. بنا به نوع سفارشی که داده‌اید، کارهای خشک‌شویی لباس عروس، اتوشویی، لکه بری، سفیدشویی، اتوکشی، رنگرزی، شستشوی چرم، خشک‌شویی مانتو، پیراهن، شلوار و ... بر روی آن‌ها انجام می‌شود.

تیم تخصصی ما بر اساس هرکدام از خدمات اتوشویی، اتوکشی، لکه بری، سفیدشویی، خشکشویی و دیگر خدمات قیدشده در سفارش، دست‌به‌کار می‌شوند و با بهترین و مؤثرترین موادی که به الیاف و بافت لباس‌ها، پرده و پتوی شما آسیب نمی‌زنند و همچنین بهترین دستگاه‌هایی که از برترین برندها می‌باشند و باعث پایین آوردن کیفیت البسه شما نمی‌شوند، دست‌به‌کار می‌شوند.

پس از انجام سفارش‌های شما، لباس‌های تمیز و بدون لکه در بگ‌های مخصوص در زمان وعده داده شده، درب منزل یا محل کار خدمتتان ارائه می‌شود.
دستورات انجام شد، سفارش‌های شما آماده و در راه است.

مزایای خشکشویی آنلاین تکواش چیست؟

  سفارش بسیار آسان.
  حضور به‌موقع تیم حمل‌ونقل.
  حمل با وسیله نقلیه مربوط به شرکت.
  کیسه‌های مخصوص حمل لباس‌های چرک.
  شستشو بدون آب با مواد مخصوص با کیفیت عالی جهت ثابت نگه‌داشتن بافت و رنگ.
  تحویل به‌موقع در محل کار یا منزل.
  تحویل داخل کاور مخصوص لباس‌های تمیز.
  پرداخت به‌صورت آنلاین و غیر آنلاین با استفاده از دستگاه‌های POS در محل

 

برای سفارش انواع شستنی ها، با شماره خشکشویی آنلاین تکواش تماس بگیرید.