سرویس رایگان برای سفارشات بالای 300 هزار تومان
خشکشویی کفش و کتانی

خشکشویی کفش و کتانی

کفش و کتانی مثل تیشرت و شلوار نیست که آن را درون ماشین لباسشویی شوت کنید و نیم ساعت بعد تمیز و زیبا آن را تحویل بگیرید. همان طور که حاضر نیستید کت و شلوار گران قیمت خود یا مانتوهای کارشده و دست دوزتان را در ماشین لباسشویی خانگی بیاندازید، لازم است همین حساسیت را در رابطه با کفش ها و کتانی ها به خرج دهید.

حتما پاسخ شما این است که چاره ای نداریم، مگر خشکشویی کفش و کتانی هم وجود دارد؟! بله. برای اولین بار در هندوستان در سال 2003 یک موسسه خشکشویی و تعمیر کفش و کتانی آغاز به کار کرد. سپس در مقیاس جهانی گسترش یافت. ما هم در این ایران این سیستم تخصصی را راه اندازی کرده ایم.

خشکشویی کفش
کفش های چرمی که از جنس چرم بزی، گاو میش، هورسی و گاوی هستند، بالای دو میلیون تومان قیمت دارند. دوختی ظریف دارند و زیره اغلبشان چوبی است. شما قادر نیستید بدون آسیب کفش های گران قیمتتان را نو و تمیز کنید. بهتر است این کار را به خشک شویی ما بسپارید.

خشک شویی کتانی
شرکت تولید کننده برند کتانی های شما هر چقدر که از مرزهای ایران دورتر باشد، قیمت تمام شده آن بیشتر خواهد بود. یک کتانی ترک مبلغی در حدود 3 میلیون تومان قیمت دارد. مارک ها اروپایی بالای 5 میلیون و مارک ها امریکایی هم بالای 10 میلیون هستند.
اگر همین الان در سایت آمازون قیمت کتانی خود را استعلام بگیرید، فکر انداختن آن در لباسشویی خانگی را برای همیشه از سرتان بیرون می کنید. به خصوص اگر رنگ خاصی داشته باشد یا سفید باشد. قطعا باید خود را برای وقوع یک فاجعه آماده کنید! به احتمال زیاد بعد از چرخشی نیم ساعته در محفظه لباسشویی کفی کتانی هم جدا خواهد شد.

تماس با خشکشویی آنلاین تکواش

خشکشویی کفش و کتانی با بهترین کیفیت و در کمترین زمان
به همراه دریافت و ارسال رایگان در محل

ثبت سفارش


آیا واقعا لازم است این کار را انجام دهیم؟!
شما میتوانید با یک دستمال خشک کفش و کتانی خود را تمیز کنید. اگر بدون آسیب و بدون استفاده از مواد شوینده مخرب آلودگی از بین رفت و ظاهر اولیه کفش را مشاهده کردید، قطعا نیازی به همکاری با خشک شویی ندارید و زیادی وسواسی شده اید. از طرفی برخی از کفش ها و کتانی ها دوام زیادی ندارند. زیره و روی کفش از متریال درجه دوم ساخته شده و باید کنار گذاشته شود. در این صورت تفاوتی وجود ندارد که شخصا این کار انجام می دهید و یا شستن آن را به خشکشویی کفش و کتانی واگذار می کنید. در واقع بی کیفیت بودن آن شما را متحمل ضرر مالی خواهد کرد. اگر این کتانی یا کفش را زیادی دوستش دارید، سعی کنید کمتر از آن استفاده کنید. معمولا کتانی ها و کفش های فانتزی بسیار ظریف هستند. در واقع دوام زیادی ندارند و باید در روزهای آفتابی و در مهمانی های کوتاه استفاده شوند.

چه زمانی می توانیم با خشکشویی کفش و کتانی تماس بگیریم؟!
وقتی که در یک روز بهاری به صورت تصادفی در چمن های آبیاری شده قدم برداشتید و کفش زیبا و گران قیمت شما گلی شد، بهترین کار تماس با خشکشویی انلاین تکواش است. می توانید آن را زیر آب بشویید ولی باید خودتان را برای دفرمه شدن کفش ها آماده کنید. در نهایت فرم اولیه خود را از دست می دهد اما شاید تمیز شده باشد! تصمیم با خودتان است.
برخی از کتانی های جدید جورابی هستند. در واقع از الیاف طبیعی بافته شده اند. این کتانی ها گران قیمت و فوق العاده راحت هستند. به خاطر داشته باشید الیاف راحت و لطیف این کتانی نیاز به شستشوی تخصصی دارد. در غیر این صورت پوسیده خواهد شد.
برای شستن بوت ها پاییزه و زمستانه، پوتین های کوه نوردی و مواردی از این قبیل استفاده از لباسشویی خانگی به منزله وداع با بوت و پوتین مورد علاقه شما است. البته برخی پوتین ها بادوام هستند و اتفاقا سختی آن کار را دشوارتر می کند و این بار آسیب مشمول لباسشویی شما می شود.

جمع بندی
همه اینها دلایی هستند که شما را وادار می کند برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی کار را به کاردان بسپارید. برای ما هیچ تفاوتی وجود ندارد. هر آن چه در خانواده کفش و کتانی باشد، با هر فرم و با هر الیافی مثل روز اول تمیز و درخشان تحویل شما داده خواهد شد. ما در خشکشویی کفش و کتانی تمامی خدمات نظافت و تعمیر را با استفاده از تجهیزات، ماشین آلات و مواد شوینده درجه یک انجام خواهیم داد. علاوه بر این شما میتوانید سفارشات خشکشوی پرده، شستشوی پتو، خشکشویی لباس عروس، خشک شویی کت و شلوار، اتوشویی و ... را به بهترین خشکشویی تهران یعنی خشکشویی اینترنتی تکواش بسپارید.