سرویس رایگان برای سفارشات بالای 300 هزار تومان
نحوه شستشو و اتو لباس های پارچه ای

نحوه شستشو و اتو لباس های پارچه ای

نحوه شستن لباس های پارچه‏ ای موضوعی است که در مورد آن بسیار سؤال می‏شود. انواع مختلفی از لباس‏های پارچه‏ ای وجود دارند که نحوه شستشو و اتو آن‌ها متفاوت است.

برای شستن لباس پارچه ‏ای از جنس پنبه لازم است دمای آب مناسب این نوع لباس‏ها را انتخاب کنید و پس از آب‌کشی و شستشوی اولیه باید آویزان شوند. برای اتو کردن پارچه‌های پنبه ‏ای باید از اتوی بسیار گرم با بخار زیاد و در صورت وجود چین و چروک‌های زیاد از یک اسپری آب اضافی برای کم کردن چروک‏ها استفاده شود. این نوع لباس‏ها پس از شستشو جمع نمی‏شوند.

برای شستن لباس پارچه با جنس ویسکوز یا ریون و یا ترکیبی از دو جنس باید دمای آب پایین‏تر از لباس پنبه ‏ای باشد. برای اتو این نوع لباس‏ها لازم نیست اتو خیلی گرم و یا با بخار زیاد باشد، بهتر است با گرمای ملایم آن‌ها را اتو کنید. در صورت نیاز از بخار استفاده کنید. برای شستش لباس پارچه‌ای از جنس کتان لازم نیست آب را زیاد گرم کنید، زیرا این نوع لباس‏ها با آب گرم بیشتر جمع می‏شوند. برای اتو کردن این نوع لباس‏ها باید از اتو با بخار زیاد همراه با اسپری آب استفاده کنید تا هم باز شوند و هم چروک‏های لباس از بین بروند.

برای شستن لباس از جنس جین لازم است آن در درون کیسه مخصوص لباسشویی بگذارید تا رنگ پارچه حفظ شود. با انتخاب دمای مناسب آب این نوع لباس‏ها به خوبی تمیز می‏شوند. لازم است برای اتو کردن لباس‏های جین از اتوی گرم با بخار زیاد استفاده کنید.

تماس با خشکشویی آنلاین تکواش

خشکشویی انواع لباس های پارچه ای با بهترین کیفیت و در کمترین زمان
به همراه دریافت و ارسال رایگان در محل

ثبت سفارش

حتماً تمیز کردن و شستن لباسهای پارچه ‏ای از جنس پشم را به خشکشویی‏ ها بسپارید؛ زیرا شستشو با دست و یا ماشین لباسشویی در منزل، باعث می‏شود شکل لباس شما مانند روز اول نشود. روند خشکشویی و اتوشویی این نوع لباس‏ها در خشکشویی بر یکپارچگی فرم و رنگ پارچه تأثیر می‌گذارد.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که هنگام تحویل انواع لباس‏های پارچه ‏ای به خشکشویی، بهتر است لیبل شستشوی لباس، روی لباس باشد تا به بهترین شیوه لباس‏های شما تمیز شوند.

در خشکشویی آنلاین تکواش، با توجه به جنس پارچه و میزان کارشدگی روی آن، اشکال مختلف شستشو و اتوشویی برای لباس ها در نظر گرفته میشود. در خشکشویی کت و شلوار، خشکشویی لباس مجلسی، خشکشویی لباس عروس، خشکشویی و اتوشویی مانتو، خشکشویی و اتوشویی پالتو و ... به جنس پارچه دقت میشود تا مطمئن شویم که فرآیند خشکشویی و اتوشویی به بافت پارچه آسیب نرساند و مراقبت از البسه شما به بهترین نحو انجام میشود.