سرویس رایگان برای سفارشات بالای 300 هزار تومان
حقایقی که باید در مورد شستن لباس پشمی بدانید؟

حقایقی که باید در مورد شستن لباس پشمی بدانید؟

لباس‏های پشمی از آن دسته لباس‏هایی هستند که در فصل‏های سرد سال بیشتر مورد استفاده قرار می‏گیرند. در مورد شستن این لباس‏های گرم محبوب لازم است حقایقی را بدانید.
اول اینکه، لازم نیست زود به زود اقدام به شستن لباس پشمی کنید. زیرا روغن‌های لانولین موجود در پشم آن را به طور طبیعی ضد میکروبی می‌کنند؛ بنابراین تا زمانی که لباس‌های پشمی شما دچار ساییدگی و تیرگی نشده اند، مجبور نخواهید بود که آن‌ها را به نزدیکترین خشکشویی ببرید و یا آن‌ها را به طور مرتب بشویید.

زیرا شستن لباسهای پشمی به دفعات زیاد موجب تجزیه الیاف و غیر قابل استفاده شدن آن‌ها می‏شود. در شرایطی که فکر می‌کنید بهترین زمان برای شستن لباس پشمی است لباس خود را به خشکشویی ببرید تا به شیوه مناسبی تمیز شوند.

تماس با خشکشویی آنلاین تکواش

خشکشویی لباسهای پشمی با بهترین کیفیت و در کمترین زمان
به همراه دریافت و ارسال رایگان در محل

ثبت سفارش

حلال‌هایی که در خشکشویی های آنلاین استفاده می‌شوند، در نهایت الیاف پشم را به خوبی تمیز می‏کند. به نظر می‌رسد رایج‌ترین تصور در مورد شستن لباس پشمی این است که اگر پشم در معرض آب، گرما، مواد شوینده یا سایر عوامل قرار بگیرد، جمع می‌شود؛ اما لباس پشم در اثر شستشو جمع نمی‌شود. در عوض، به دلیل اینکه الیاف پشمی در حین شستشو به عقب و جلو حرکت می‌کنند، لباس پشمی گشادتر می‏شود. البته، گاهی اوقات، روش شستشوی نمدی می‌تواند روش خوبی برای شستن لباس پشمی باشد، این فرآیند مانند فرآیند ساخت کلاه‌های سنتی مردانه است.

از آنجایی که روش نمدمالی در ماشین لباسشویی اتفاق نخواهد افتاد، زیرا آب بین اکثر فیبرهای جداگانه قرار خواهد گرفت؛ بنابراین بهتر است لباس‏های پشمی خود را در منزل و در لباسشویی نشویید. بهترین راهکار شستشوی لباس‏های پشمی در خشکشویی‌‏ها است؛ زیرا آن‏ها با بهترین شیوه‏ های شستن لباس پشمی ، لباس‏های شما را تمیز کنند.

ما در خشکشویی آنلاین تکواش با استفاده از دستگاه خشکشویی لباسهای پشمی را تمیز و آراسته میکنیم و در این بین دقت میکنیم تا الیاف و بافت آن آسیب نبینند و مانند روز اول به شما بازگردانده شوند.