سرویس رایگان برای سفارشات بالای 300 هزار تومان
روش‏های خشکشویی لباس چه تفاوتی با روش‏های سنتی دارد؟

روش‏های خشکشویی لباس چه تفاوتی با روش‏های سنتی دارد؟

اکثر ما به چگونگی تمیز شدن لباس خود فکر نمی کنیم. با این وجود تفاوتهای بین روش‏های خشکشویی و لباسشویی سنتی می تواند به ما کمک کند تا بدانیم چرا ما نیاز داریم اطلاعات بیشتری در مورد روش‏های خشکشویی لباس داشته باشیم.

• در روش‏های خشکشویی لباس ، به جای آب از حلال‏ها استفاده می‌شود:

لباسشویی سنتی برای تمیز کردن لباس به آب و مواد شوینده متکی است؛ اما خشک شویی ‏ها دارای استاندارد صنعت مراقبت از لباس بدون استفاده از آب هستند. در این فرآیند تخصصی از حلال‌های شیمیایی برای تمیز کردن ملایم و مؤثر پارچه‌هایی مانند ابریشم که نمی‌توان آن‌ها را به طور مرطوب شستشو داد، استفاده می‌شود. همچنین تمیز کردن لباس در خشکشویی می‌تواند بافت، شکل و رنگ اصلی لباس را حفظ کند؛ زیرا ممکن است در صورت استفاده از ماشین لباسشویی یا آویزان کردن لباس برای خشک شدن در آفتاب، بافت لباس آسیب ببیند. در صورت شستن لباس با لباسشویی لکه ‏ها روی لباس باقی بمانند.
 

• در خشکشویی لکه‌هایی که با آب پاک نمی‌شوند، از بین می‏روند:

در یک خشکشویی حرفه‌ای ممکن است از خلأ، بخار و گرما استفاده کند تا لکه‌ها را از بین ببرند. همه لکه‌ها شبیه هم نیستند، بنابراین مهم است که لباس‌ها با توجه به نوع لکه و پارچه تمیز شوند تا آسیب بیشتری به لباس وارد نشود. اگر لکه‌های سنگین مانند گل یا گریس قبل از شستشو در خشکشویی و طی فرآیند سنتی شستشو، لکه‌ای را به صورت ناخواسته روی لباس ایجاد کند، پاک کردن آن مشکل‌تر شود.

تماس با خشکشویی آنلاین تکواش

خشکشویی انواع لباس با بهترین کیفیت و در کمترین زمان
به همراه دریافت و ارسال رایگان در محل

ثبت سفارش

در نتیجه، تمیز کردن لباس در خشکشویی می‌تواند یک گزینه جایگزین برای لکه‌های سخت یا لکه‌های ناخوشایند روی لباس مورد علاقه شما باشد. به عنوان یک قانون طلایی در روش‏های خشکشویی لباس ، پارچه های ظریف مانند ابریشم و پشم بهتر است در خشکشویی تمیز شوند. این الیاف شکننده در صورت تماس با آب می‌توانند جمع شده یا فرم خود را از دست بدهند. البته استفاده از دستگاه خشکشویی معایبی را نیز به همراه دارد:

  • در این روش از مواد شیمیایی اسفاده میشود که برای محیط زیست مضر است
  • ممکن است در برخی افراد حساسیت های پوستی ایجاد کند