سرویس رایگان برای سفارشات بالای 300 هزار تومان
خشکشویی کردن یا شستشوی معمولی؟ کدام روش بهتر است؟

خشکشویی کردن یا شستشوی معمولی؟ کدام روش بهتر است؟

خشکشویی کردن لباس ها با توجه به مزیت فوق العاده ای که این روش دارد توانسته است از توجه بالایی برخوردار باشد.

برای بهره مندی از خدمات خشکشویی می توانید همین اکنون با ما در تماس باشید. اطلاعات کامل توسط همکارانمان در اختیار شما قرار می گیرد.


روش های مختلف و البته شوینده های گوناگونی برای خشکشویی مد نظر است، هر کدام از این روش ها برای از بین بردن لکه های موجود در لباس های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. سهل انگاری در انتخاب شوینده ی مناسب میتواند سبب آسیب رسیدن به لباس های شما باشد . به همین دلیل به طور جدی تاکید می شود، کار را به کاردان بسپارید تا از به وجود آمدن هرگونه خسارت جلوگیری کنید.

معایب شستشوی معمولی


خشکشویی در مقایسه با شستشوی معمولی مزیت های بسیاری دارد. به عبارت بهتر می توان گفت که لکه و آلودگی های بسیاری هستند که با روش های شستن معمولی از بین نمی رود و در این موارد چاره ای جز استفاده از خدمات نوین نیست. از مهمترین معایب شستشوی معمولی می توان موارد زیر را نام برد:
• احتمال تغییر رنگ
• از بین رفتن الیاف پارچه
• کوتاه تر شدن عمر مفید لباس ها
• تغییر اندازه ی لباس ها
• از بین نرفتن لکه ها به صورت کامل


همانطور که مشخص است که روش های نوین با استفاده از متد خشکشویی می تواند به راحتی، لباس ها را با کیفیت بیشتری تمیز کند. همکاران حرفه ای ما با داشتن تخصص ویژه در این زمینه می توانند در کوتاهترین مدت زمان به صورت اصولی، لباس های شما را تمیز کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با ما با شماره های موجود در سایت با ما در تماس باشید. ما به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های خشکشویی آنلاین با ارائه ی خدمات بی نظیر در تمیز کردن لباس ها در خدمت شما عزیزان هستیم.