سرویس رایگان برای سفارشات بالای 300 هزار تومان
تفاوت خشکشویی و آبشویی در چیست؟ خشکشویی آنلاین تکواش

تفاوت خشکشویی و آبشویی در چیست؟ خشکشویی آنلاین تکواش

ممکن است بپرسید که چه دلیلی وجود دارد که باید به جای آبشویی، گزینه ی خشکشویی را انتخاب کنیم؟

افراد بسیاری هستند که بر این باورند شسته شدن لباس ها با استفاده از آب می تواند کیفیت تمیزی را به مقدار قابل ملاحظه ای افزایش دهد ولی لازم به ذکر است که برخی از لباس ها با توجه به آلودگی و لکه هایی که دارند با استفاده از آب نه تنها به طور کامل تمیز نخواهند شد، بلکه لکه های موجود در آن ها ممکن است پخش شود.
مواد شوینده و شیمیایی مختلفی موجود که است که می تواند به راحتی لکه ها را از روی لباس ها از بین ببرد. با انتخاب اصول کار در روش های خشکشویی، از کیفیت کار مطمئن خواهید بود. از مهمترین فرق خشکشویی و آبشویی می توان به استفاده از آب و البته شوینده های مختلف اشاره کرد.


بررسی فرق خشکشویی و آبشویی

از دیگر فرق خشکشویی و آبشویی می توان به هزینه ی درخواستی برای این دو روش اشاره کرد. آبشویی به مراتب هزینه ی کمتری را می طلبد و ایا اطمینان کاملی موجود است که لکه ها از بین خواهد رفت؟

وجود همین محدودیت ها در این نوع از روش ها سبب شده است که امروزه توجه بسیاری زیادی برای خشکشویی لباس ها باشد. برای بهره مندی از خدمات خشکشویی به صورت آنلاین می توانید با ما هماهنگ باشید.

همکاران حرفه ای و با تجربه ی ما به راحتی با توجه به نوع الیاف انتخاب شده، می توانند لکه های موجود در لباس های شما را بدون هیچ گونه آسیب از بین برند. در این زمینه می توانید به طور کامل به ما اعتماد کنید. رضایت شما، اعتبار ما است. به همین دلیل بررسی های ویژه ای در فرایند خشکشویی مد نظر ما است.