سرویس رایگان برای سفارشات بالای 300 هزار تومان
معرفی روش های خشکشویی لباس ها در ایام کرونایی - تکواش

معرفی روش های خشکشویی لباس ها در ایام کرونایی - تکواش

معرفی روش های خشکشویی

با انتخاب روش های خشکشویی می توانید به راحتی و البته کیفیت ایده آل به لباس های تمیز دست یابید. همین اکنون برای بهره مندی از خدمات خشکشویی لباس با ما با شماره های موجود در تماس باشید. ما به عنوان یکی از معتبرترین خشکشویی های فعال در تهران مفتخر آن هستیم که توانسته ایم در همه ی این سال ها با ارائه ی کیفیت عالی در خدمت، شما عزیزان باشیم. اطلاعات و هماهنگی های لازم توسط همکاران ما در بخش پذیرش انجام می شود.

هر یک از روش های خشکشویی با در نظر گرفتن استانداردهای خاصی اجرا می شود به همین دلیل است که خشکشویی در مقایسه با شستشوی معمولی از توجه بالایی برخوردار است. لکه هایی که ممکن است با به کارگیری روش های شستن معمولی از بین نبرید، با استفاده از تکنیک های موجود در خشکشویی لباس به راحتی از بین خواهد رفت.

 

بررسی روش های خشکشویی
مناسب ترین روش های خشکشویی در خشک شویی لباس ها از تجهیزات مختلفی از جمله:


• ماشین لباسشویی
• خشک کن
• آب گیری
• شوینده های استاندارد

استفاده می شود. این امر هم کیفیت شستشو را ارتقا میدهد و هم دردسرهای شستشوی معمولی را به مقدار قابل ملاحظه ای از بین میبرد.

در صورتی که میزان لکه های موجود بیشتر باشد و یا جنس لباس نیازمند دقت بیشتر باشد، همکاران ما روش های خشکشویی ویژه ای را در نظرمی گیرند، با ما کیفیت شسته شدن لباس ها به صورت ایده آل را تجربه خواهید کرد.

 

ما به همه ی شوینده های ویژه برای از بین بردن لکه ها بدون تغییر رنگ لباس آشنا هستیم و به راحتی می توانیم بر اساس نوع و جنس لباس، مناسب ترین گزینه را در اولویت قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و البته دریافت راهنمایی همین اکنون با ما با شماره های موجود در تماس باشید.