سرویس رایگان برای سفارشات بالای 300 هزار تومان
اتوشویی آنلاین

اتوشویی آنلاین

زندگی شهری و مشغله های آن باعث شده تا کارهایی نظیر شستشوی پرده و البسه و یا اتو پیراهن و شلوار و لباسهای روزمره، زمان گیر به نظر بیایند و بهتر است شستشو و اتو لباسها را به خشکشویی بسپاریم.
شاید بتوان تعداد زیادی پیراهن و شلوار را در یک یا چند بار شستشو در منزل توسط ماشین لباسشویی شست، اما اتو کردن یک کوه لباس کاری به شدت خسته کننده و زمان گیر است. البته ناگفته پیداست که شستشوی پرده و یا اتو پرده در منزل از اتو کردن لباس نیز خسته کننده تر است!

چاره کار چیست؟ اتوشویی آنلاین تکواش!

ما در تکواش با استفاده از اتوهای بزرگ و صنعتی، کار اتوشویی را با دقت و مهارت بالا برای شما انجام میدهیم. این اتو ها گرما و بخار را به صورت یکدست و یکنواخت بر روی البسه پخش میکنند و چروک های لباس را به راحتی از بین میبرند. بزرگ بودن این اتو ها کمک میکند تا پرده، لباسهای مجلسی، لباس عروس و ... که سایز بزرگتری دارند نیز، خیلی ساده تر اتو شوند.

خلاصه اینکه ما در خشکشویی و اتوشویی آنلاین تکواش، لباس و پرده های چروک را تحویل میگیریم و آنها را اتو شده و تمیز و مرتب تحویل میدهیم. کیفیت اتوشویی و خشکشویی برای ما بسیار اهمیت دارد و روی آن نظارت جدی میشود.

قیمت اتوشویی در تکواش بسته به نوع لباس متفاوت است. قیمت ها در سایت به روز میباشند و مبالغ دیگری به بهانه مالیات بر ارزش افزوده و ... به آن اضافه نمیشود.

تماس با خشکشویی آنلاین تکواش

اتوشویی آنلاین تکواش با بهترین کیفیت و در کمترین زمان
به همراه دریافت و ارسال رایگان در محل

ثبت سفارش


سفارش اتوشویی

فرایند سفارش اتوشویی پرده و لباس، وسایل منزل و سایر اقلام، به صورت زیر است:
• از طریق تماس با شماره 02191305159 با ما تماس بگیرید و یا از اپلیکیشن تکواش جهت ثبت سفارش اینترنتی استفاده کنید.
• هماهنگی و ارسال رایگان پیک از طرف خشکشویی آنلاین تکواش برای گرفتن البسه
• انجام پروسه اتوشویی و یا خشکشویی در 72 ساعت
• ارسال رایگان لباسها به محل مورد نظر شما با هماهنگی قبلی

همین امروز لباسها و اقلامی که نیاز به اتوشویی و یا شستشو و خشکشویی دارند را با خیال راحت به تکواش بسپارید و آنها را مرتب و تمیز و اتو شده تحویل بگیرید.