سرویس رایگان برای سفارشات بالای 300 هزار تومان
دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده در خشکشویی و اتوشویی

دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده در خشکشویی و اتوشویی

در فرآیند خشکشویی و اتوشویی از دستگاه ها، تجهیزات و ماشین آلات مختلفی استفاده میشود و هر یک از آنها ویژگی های متنوعی دارند که با توجه به نوع خدمات مورد نیاز از دستگاه های مختلفی استفاده میشود. مثلا دستگاه های مورد استفاده در خشکشویی پرده، خشکشویی لباس عروس، اتوشویی، خشکشویی پیراهن، شستشوی پتو و ... با هم متفاوت است.

شما باید به خوبی بدانید که هر یک از خشکشویی ها این تجهیزات را در مدل ها و برندهای متنوع خریداری می کنند و برای شستشو و خشکشویی لباس ها از آنها استفاده می نمایند. با توجه به اینکه لباس های خاصی را برای شستشو به خشکشویی می برید، باید با استفاده از دستگاه های ویژه ای آنها را شستشو دهند.

تماس با خشکشویی آنلاین تکواش

خشکشویی آنلاین تهران با استفاده از دستگاه های مدرن
به همراه دریافت و ارسال رایگان در محل

ثبت سفارش

اینکه هر یک از آنها چه کارایی دارند و عملکرد اصلی شان چیست را در ادامه بیان می کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید.

انواع دستگاه های مورد استفاده در خشکشویی:

برخی از انواع دستگاه های خشکشویی که نقش بسیار مهمی در شستشو و اتوشویی لباس ها دارند و شما باید با آنها آشنایی داشته باشید عبارت می باشد از :

1. دیگ بخار:
دیگ های بخار ظرفیت های متنوعی دارند که هر یک از خشکشویی ها آنها را بر اساس کارایی خود و جهت اتوشویی خریداری می کنند. قدرت آنها از 8 الی 10 اسب بخار می باشد که البته مدل بالاتر از این نمونه ها هم تولید می شود.

2. ماشین آبشویی:
یکی دیگر از دستگاه های خشکشویی ماشین های آبشویی می باشد که آنها را به طور معمول در ظرفیت های 20، 25 و 30 کیلویی طراحی و تولید می کنند. خشکشویی ها بر اساس میزان و حجم لباس ها یکی از آنها را خریداری می کنند.

3. آبگیر:
ظرفیت هایی که آبگیرها هم دارند از 20 تا 30 کیلویی می باشد که البته به درخواست مشتری آن را بالاتر هم می برند. این دستگاه دارای دو سیستم است که یکی از آنها تک فاز و دیگری 3 فاز می باشد.

4. خشک کن:
خشک کن ها هم در ظرفیت های 20 الی 25 کیلویی تولید و طراحی می شوند.

5: دستگاه خشکشویی:
از دستگاه خشکشویی جهت شستشوی لباس ها با مواد شیمیایی(پرکلراتیلن) استفاده می شود. در این نوع شتسشو البسه هیچ تماسی با آب ندارد و هیچ گونه اثر سویی بر روی بافت و الیاف لباس نمی گذراد.

ما در خشکشویی انلاین تکواش از مدرن ترین و بروز ترین دستگاه ها و تجهیزات استفاده میکنیم تا بتوانیم کیفیت خدمات خود به شما مشتریان عزیز را افزایش دهیم